عیشقی جارانت نه ماوه...

:.عشق تو:.

این بار توبگو دوستت دارم نترس آسمان راگرفته ام که به زمین نیاید...

بولبولی باخی ئه وینم ده نگی جارانم نه ماوه ،،،
په لکه که ی یادم له لایا بۆنی جارانی نه ماوه
چاوه که م فرمێسک رژینه هه ر وه کو هه وری بهار ،،،
چی بلێم بروانه یارم شوقی جارانی نه ماوه
بێ هناسه ی دلکه شی ئه م ژینه ژانه چی بکه م ،،،
سازی دل خه مگینه که ی سۆزی جارانی نه ماوه
پاییزی سه ردی ژیانم هه ر دوای نایه توه ،،،
باخه وانی باخی عیشقم ره حمی جارانم نه ماوه
دل له هیجری چاوه کانی له ت له ت و سه د پاره بووه ،،،
خوشه ویستم ، نووری چاوم ، عیشقی جارانت نه ماوه

من ئه‌وينم به تۆ به‌خشى نه‌مزانى هێنده بێوه‌فای
من ئه‌مردم بۆ ناوى تۆ تۆش بۆ كه‌سێكى تر ژيای!

دڵى ماتم ساڕێژ له خه‌م چاوانم پڕبوون له گريان
من له خه‌ونى بۆيه‌ك بوون و تۆش به ئاواتى دابڕان!

وام ئه‌زانى تۆش وه‌كو من عاشق و خاوه‌ن بڕيارى
تاوه‌كو مردن نات بوورم لت چونكه تۆ خييانه‌ت كارى
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 27 مرداد 1391برچسب:,ساعت16:23توسط میلاد | |